Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu tenisového klubu
Procházková, Nikola ; Zajícová, Ivana (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh komunikačního mixu pro nově založený tenisový klub na základě provedených analýz. Gross Tenis club Nová Ves je spolkem, jehož základním účelem a hlavní činností je péče o zvyšování výkonnosti talentovaných mladých tenistů a o sportovní výchovu mládeže. Práce je složena z teoretické, analytické a návrhové části. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky z literatury. Analytická část obsahuje analýzu stávající situace podniku a dotazníkové šetření mezi potenciálními zákazníky klubu. V návrhové části práce jsou uvedeny vlastní návrhy komunikačního mixu tenisového klubu.
Návrh a ekonomické zhodnocení marketingové strategie podniku
Odrazilová, Petra ; Rašnerová, Martina (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá strategickým marketingem podniku PETRA ODRAZILOVÁ PHOTOGRAPHY. Zkoumá celkovou situaci na trhu s fotografickými službami, podnik samotný, jeho silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby. Na základě těchto analýz navrhuje taková řešení, která by přispěla k získání nových zákazníků a celkovému zlepšení situace podniku. Následně je zhodnocena ekonomická situace podniku.
Návrh marketingové srategie společnosti
Valentová, Tereza ; Čižinská, Linda (oponent) ; Mikulec, Luděk (vedoucí práce)
Diplomová práce představuje návrh marketingové strategie společnosti ZŘUD-Masokombinát Polička, a. s., která působí v oblasti masného průmyslu a zabývá se výrobou a prodejem masa a masných výrobků. Cílem práce je zvýšení konkurenceschopnosti podniku a úspěšné hospodaření. První část práce je věnována shrnutí teoretických poznatků, které se týkají dané problematiky. V další části je zpracována SWOT analýza, Porterova analýza a rozbor marketingového mixu. Na základě analýzy podniku jsou navržena možná řešení.
Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti
Pospíšilová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ondráková, Eliška ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhů na zlepšení nástrojů marketingové komunikace. V teoretické části práce jsou vymezeny teoretické poznatky na základě rešerší odborné literatury. Praktická část práce se zaměřuje na zpracování analýzy marketingové strategie 7P, komparaci s konkurencí a SWOT analýzy. Návrhová část představuje návrhy pro firmu Re/max Reality Plus+.
Marketingová strategie soukromé oční ordinace
Roman, Aleš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro soukromou oční ordinaci. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Byl vytvořen 4P a 4C marketingový mix zdravotnictví. Praktická část začíná představením oční ordinace. Dále dochází k analýze prostředí ordinace za pomoci následujících metod: McKinsey 7S, Porterův model konkurenčních sil a SLEPT analýza. Závěry z těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Posléze jsou rozebrány jednotlivé otázky dotazníkového šetření zaměřeného na měření spokojenosti pacientů a jejího zlepšení. Z dotazníku jsou vyvozeny návrhy a možnosti jak zvýšit klientům komfort při vyšetření. Toto je shrnuto v části návrhy řešení a diskuze.
The Proposal for the Development of E-commerce Business Strategy in Distribution Company
Babela, Viliam Igor ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the elaboration of a proposal for the development of e-commerce strategy in a company distributing health & hygiene goods operating on the Slovak market. The theoretical part deals with the definition of key areas of strategic marketing with a focus on the issue of online distribution in the form of e-shop. The analytical part presents the practical application of selected relevant methods in order to identify and evaluate key factors and the subsequent selection of appropriate actions for change in the current strategy. The design part contains the setting up and changes of e-commerce strategy, including tools to increase sales in the B2C market and streamline the purchases of B2B customers through appropriate digital channels.
Zhodnocení marketingového řízení a návrh na jeho zlepšení
Šustková, Jitka ; Pavelka, Lukáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým řízením společnosti VÍNO SÝKORA, s. r. o. Zkoumá celkovou situaci na trhu s vínem, společnost samotnou, její silné a slabé stránky,příležitosti a hrozby a na základě těchto analýz navrhuje taková řešení marketingového řízení, která by přispěla k získání nových zákazníků a tím ke zvýšení obratu a zisku společnosti.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Roshchina, Polina ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a vyhodnocení aktuálního stavu marketingového mixu společnosti BILZ Limited a vytvoření návrhu na zdokonalení marketingového mixu, zejména se zaměřením na nástroje komunikačního mixu. Společnost má sídlo ve Velké Británii a poskytuje brokerské služby prostřednictvím online agregátoru nabídek úvěrů pro malé a střední společnosti.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.